יום שני, 2 ביולי 2012

קיץ 2012


בעקבות תלונות מהקהל הצר, אני חוזרת לכתוב, לפחות באופן מצומצם כי זמני לא בידי, הוא ביד הקטנה והנמרצת של התינוקת. קיץ הגיע, הילדים בחופשה ונחמד לשהות כמה שיותר בחוץ. עריית אן ארבור דואגת לפעילות לרוב. top of the park אמנם ינעל ביום ראשון, השמיני ליולי אחרי שלושה שבועות רצופים של מוזיקה וסרטים תחת כיפת השמיים, אבל אל תחמיצו את לוס גאטוס עם מוזיקת סלסה ביום רביעי ולוליינים ביום חמישי. הופעה לילדים תתקיים ביום ראשון. למידע יותר ספציפי: http://www.annarborsummerfestival.org/index.php/events/top_of_the_park/ הספריה עורכת אתגר קריאה עד סוף הקיץ. כל ילד שקורא או שמקריאים לו עשרה ספרים זוכה בספר משלו במתנה, כל מבוגר שקורא חמישה ספרים זוכה גם הוא בפרס. פרטים בספריה הציבורית. אגב, מבחר הספרים בעברית מרשים מאוד, כולל הספרים לילדים והוא כולל למשל את כל סדרת הארי פוטר, יומנו של חנון ונארניה, כמו כן יש ספרים רבים לילדים צעירים יותר ומבוגרים יותר. הופעות חינם בכל יום ראשון בקאריטאון בין אחת לשלוש בצהריים http://www.kerrytown.com/calendar.html מצעד הרביעי ליולי ביום רביעי הקרוב ברחוב מיין ובאוניברסיטה, הנה הפרטים: http://www.annarbor.com/events/2012-ann-arbor-fourth-july-parade/

3 תגובות:

  1. אנחנו כבר על הארגזים (והמזוודות) אחרי תקופה נפלאה באן ארבור, ותתפלאי (או לא) אבל חלק עצום מהנחיתה הרכה כאן, ההרגשה הכיפית, וההתמצאות המהירה הם בזכות הבלוג שלך שקראנו בשקיקה עוד לפני שהגענו והבנו עם מי יש לנו עסק :)
    אז כיף לראות שהבלוג קם לתחיה, וגם אם אין הסתערות מגיבים אז תדעי לך שאין אחד ואחת שלא יודעים וקוראים את מה שאת כותבת. בדקתי.

    השבמחק
  2. אני מבינה שהאהבה ליומנו של חנון זה משהו שחוצה מדינות. איך הספריה תדע האם הילדים קראו את הספרים או לא?
    ממש מעניין אותי האתגר הזה, אני חושבת שדברים בסגנון מאוד חסרים בארץ. עצוב לי שעידן הקריאה הולך וחולף מעולמנו.

    השבמחק