יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

גני ילדים

אתחיל בגנים שאני מכירה ואלו שחברי מכירים:
Early childhood center - נמצא ב JCC הלא הוא ה Jewish cummunity center, גן לילדים מגיל חודשיים עד חמש שנים. פועל כל יום בין השעות שבע וחצי בבוקר לשש בערב. ניתן לרשום לשבוע מלא (חמישה ימים) או ליומיים - ארבעה ימים. החברים שרשמו את ילדיהם לגן מרוצים מאוד.

YMCA- הילדים שלי הולכים לגן של ה ymca, הגן מיועד לילדים מגיל שנתיים וחצי עד חמש. הוא פועל בין השעות שמונה בבוקר לשש בערב וניתן להרשם לחצי יום או לשלושה עד חמישה ימים בשבוע. הגן עולה 800 דולר בקירוב. בגן ישנה תכנית אפטר סקול כלומר: ישנן הסעות מאורגנות מבתי הספר בגמר יום הלימודים לymca שם הילדים יכולים לשהות עד שש בערב בכיתה מרווחת עם פעילויות לרוב תכנית זו עולה בין 200-500 דולר לחודש תלוי במספר השעות. היתרונות: שמים דגש על ספורט ועל אורח חיים בריא, מחירים זולים, לוקחים ומחזירים מחוגים בymca. החיסרון: רשימת המתנה של שנה וחצי אבל אם רושמים את האחים הגדולים לאפטר סקול, ההמתנה מתקצרת.

Gretchen’s House - רשת גנים באן ארבור, ההורים לילדים הרשומים לגנים הללו מדווחים של שביעות רצון גבוהה. סביר להניח שיש לפחות גן אחד קרוב למקום מגוריכם.

Peach Tree- גן מונטסורי שזכה לתגובות נלהבות בקרב ההורים לסטודנטים הצעירים (מגיל חודשיים עד שש שנים), נמצא קרוב ל"דאון טאון".

UMHSCCC - הוא הגן של בית החולים של אוניברסיטת מישיגן ומאכלס בתוכו בעיקר את ילדי הרופאים, הבן שלי בילה שם מספר חודשים נפלאים, לא פלא שרשימת ההמתנה לשם ארוכה על אף המחיר ה(יחסית) יקר אותו הם גובים.

NorthWood CDC- הגן של מעונות נורת'ווד, ביתי הלכה לשם כשנה ואיך נגיד את זה בעדינות: לא השתגענו. החומר הלימודי לא היה מותאם לרמתה, הגננות הספציפיות שלה לקו באדישות והיו לחוצות מאוד מביקורים שלא בשעות הפיזור/איסוף וארוחות הביניים הורכבו בעיקר מבסקוויטים וגם הם ניתנו במשורה. היתרון: קרוב מאוד למי שגר במעונות ויש הנחות על שכר הלימוד (מחושבות על פי הכנסה).

עוד גנים? באתר הבא: גני ילדים באן ארבור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה